søndag, november 26, 2006

NOK ER NOK

Nå hadde jeg tatt imot dritt lenge nok fra den helvetes krakilen nedi gata.
Noe måtte gjøres og det fort!
Jeg samlet sammen mine kjæledyr og rev dem i stykker. Fant frem nål og tråd og sydde den varmeste jakken i hele denne usle verdens historie. I natt skulle et liv gå tapt. Og et nytt gjenoppstå.
Klokken var vel 2330 da jeg ankom eiendommen hans.
Jeg dirket opp låsen på den brede massive grinden av herdet stål. "Den rike jævelen!" Tenkte jeg, og fortsatte mot ytterdøren.
Stlle som en død mus, listet jeg meg bortover terassen og klatret inn det halvåpne vinduet.
Styggen var det første blikket mitt møtte. Han lå der i den fancy himmelsenga og drømte sine søteste drømmer.
Et bredt glis bredte seg i ansiktet mitt da jeg fomlet etter sprøyten i lomma.
Huden hans føltes lett som en pannekake å penetrere med nåla og før han rakk å åpne øynene, var han i min makt.
Han lå der stille og fulgte med. Kroppen hans ble øyeblikkelig lammet, men hans sinn var intakt.
Jeg fant frem skalpellen og skar av ham ansiktet. Gikk mot toalettet for å føre av.
Da jeg var ferdig tørket jeg meg bak med det avrevne ansiktet og kastet det i dass...
På kjøkkenet fant jeg salt og sitronsyre. Jeg helte på stakkarens ansikt og kunne se lidelsen i øynene hans. Han ville skrike, men til ingen nytte. Stemmebåndet lå på gulvet nå.
Jeg slet ut styggens øyne og kjente en tendens til ereksjon da jeg fikk se likheten mellom et anus og de tomme øyehulene i offerets skalle. Glidemiddel trengtes ikke her nei.

1 kommentar:

Unknown sa...

herrejemini, vakkert!